BAD HOUSEWIFE

Jag är bra på mycket men inte på att tvätta kläder. DET BLIR LIXOM ALLTID FEL!! Eftersom jag är en hemmanötare at the moment så har jag ju all tid i världen att ta hand om både min tvätt och Johnsisen *Världens bästa flickvän*.

Förra gången jag skulle tvätta så tog jag FEL PÅSE MED KLÄDER. Jag tvättade alltså en hel tvättpåse med kläder som han redan tvättat och dom smutsiga kläderna blev inte tvättade. Piss, beskyllde John för att han inte visat tydligare VILKEN påse jag skulle ta.

Idag skulle jag tvätta igen. Kör lixom allt på 40 grader (JAG BRYR MIG INTE OM ATT SORTERA DÖÖH).När jag tar ut tvätten ut maskinen så har Johns snyggtröja gått sönder. Alltså hans finaste tröja ever. Det har blivit ett hål i den för att jag tvättade den i 40 istället för 30. Alltså, kan det hända ens?? SATMASKIN! Jag hatar att tvätta!!!!


A for effort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0