PÅ DEN SJUNDE DAGEN

Min helg har varit SPONTAN! Tänkte sitta själv och äta chips både Fredagen och Lördagen men blev "störd" av mina partydjur till vänner. Men jag är jätteglad för det!! Jag hade så himla trevligt båda dagarna. Mina vänner skänker mycket mer glädje än naturchips. Det blev Olles i Fredags och spontanutgång med Antonia i lördags.
Här är lite stulna foton från Linneas blogg som hon tog i fredags
Drack vin med Beatles hos Linnea och Petra
Och vi lekte "gissa vem" leken!
Sen Olles med gänget
John dök upp också, weho!
Dagen efter Olles så var jag lite sliten så en god pannkaksfrukost och mango satt himla fint!
NU ska jag parkera mig i sofffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0