SUNNY DAY

Idag är jag glad, för idag har solen lyst på mitt numera bleka nylle.

Solen  jag älskar dig!!!



Mötte upp Petra på subway för häng. Tänkte först att: Idag så är det "kaffe på apberget premiär", men, nej. Fortfarande för kallt. Buhu. Kakorna smakade minst lika gott inomhus ivarjefall. Efter subban så gick vi på bobybalance och sträckte ut våra gamla kroppar.


När jag kom till John senare på kvällen så bjöd han på "fettisdagmiddag". "GISSA VAD? MEN FETTISDAGSMIDDAG, VAD ÄTER MAN DÅ? GISSA?" Gapade John när jag stog i hallen. "Öh.. semla? Till middag..?" "NÄ HAMBURGARE JUH" sa John. Jaha, ja, båda är ju bröd med fyllning. mhm.mhm. Supermega gott var det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0