TILL L FRÅN L

Idag har jag fått bestämma mat och jag ville ha subway! JAG VET att det kan låta konstigt att jag valde subban av alla ställen, men det är ju huuuuur gott somhelst. Skulle kunna leva på subbanmat.. och sushi. Men sushi kan jag inte äta med John, han säger att han inte gillar rå fisk. Men vadå, den är inte rå, den är g r a v a d. Böh. Marinerad i salt och socker, inte alls samma sak!!


Sen lät det trevligt med bio och eftersom det inte gick några toppfilmer direkt så fick vi välja mellan Mästerkatten, Järnladyn och En gång i phuket. Phuketfilmen blev det eftersom den handlade om resa och thailand som känns rätt i tiden för mig, så att säga. Fick ett långt gulligt rim av John också, inte på ett kort utan som elektronisk post ser ni. Är man teknologisk så är man. John är faktiskt bra på att rimma. Massor med geléhjärtan blev det ju också. Precis som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0